2016. július 30., szombat

Jóság van, Babi néni!


Kicsi Csillagom!

Be kell vallanom, soha nem gondoltam volna, hogy itthon is olyan az utazás, mint Ázsiában; hogy ugyanúgy jó szándékkal, segítőkészen fogadnak. De újra beigazolódott – legalábbis a számomra -, hogy az emberi természet alapvetően a jóságra és az együttműködésre hajlik, csak a helyzet legyen emberi. Nem emberi helyzetekben, versenyben, harcban, stresszben megnyomorodunk, és a tanult reakciók döntenek: védekezünk, támadunk.. alkalmazkodunk. Túl sok a tanult intelligencia – túl kevés a természetes.

Mindennek, ami él, a jóllét az alaptermészete. Ebben az állapotában működik a legjobban. Az ember is. A világ boldogságra van hangolva. Ez az igazi jó hír!

Milyen öröm, hogy ezt Te is tudod, kicsi lányom, s ha valami nem úgy alakul is, azért sose felejted, hogy ’jóság van’ (Babi néni).

Hát én jól vagyok! Imádom ezt az utat és a témát, a találkozásokat, a málnát, hogy este fényszenny nélkül ragyog fölöttem a csillagos ég, és a madarak ébresztenek. És azt is, hogy én mégiscsak visszamegyek a nyüzsgésbe, és magammal viszem az út kincseit. Mert úgy jó ez nekem legjobban, hogy továbbmegyek. Mozgás és nyugvás számomra tökéletes harmóniája. Békés boldogsággal ülök Évikéék kertjében, és boldog izgalommal gondolok arra, ami még előttem van. Az út további ajándékaira, az egész kibontakozó életemre.

Jóság van, kicsi Lányom, örvendezzél! Ölellek!




Varsány és Nógrádsipek között, középen a hollókői vár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése